REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SACRED FOREST

DEFINICJE:

  1. Sprzedawca - spółka działająca pod firmą Sewer Niedźwiecki Sacred Forest z siedzibą w Sopocie (ul. Tadeusza Kościuszki 16/2, 81-704 Sopot) NIP 5851500774, REGON 525022819, Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Sacred Forest tel. +48 785 191 901 (opłata wg cennika operatora), adres poczty elektronicznej: hello@sacredforest.pl.
  2. Sklep - sklep internetowy Sacred Forest dostępny pod adresem https://sacredforest.pl, prowadzony przez Sprzedawcę będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca: udostępnia Użytkownikom funkcjonalności i usługi Sklepu; nakłania do zawierania umów sprzedaży Towarów na odległość; umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z Towarami oferowanymi przez Sklep. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca udostępnia odpowiednie narzędzia systemowe, teleinformatyczne i technologiczne umożliwiające świadczenie powyższych usług.
  3. Strona internetowa sklepu dostępna pod adresem https://www.sacredforest.pl.
  4. Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady zawierania umów sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep, zasady ich wykonywania oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  5. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z funkcjonalności Sklepu.
  6. Klient - Użytkownik, który zawarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
  7. Konsument - Użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierający umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  8. Konto Użytkownika - indywidualny panel każdego Użytkownika aktywowany w związku z tym przez Sprzedawcę (po rejestracji Użytkownika i zawarciu umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika), przechowujący dane podane przez Użytkownika przy rejestracji Konta Użytkownika, przy czym założenie Konta Użytkownika nie jest wymagane do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania oferty Sklepu i składania zamówień.
  9. Towary - oferowane przez Sklep rzeczy ruchome mogące stanowić przedmiot umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą.
  10. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  11. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  12. Newsletter - usługa udostępniana przez Sprzedawcę polegająca na dostarczaniu informacji handlowych, w szczególności dotyczących oferowanych produktów i usług w formie wiadomości elektronicznych (e-mail), za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.

I. Postanowienia wstępne.

  1. Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w tym środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych przesyłanych przez Internet, w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie.
  2. Na Stronie Internetowej Sklepu Sprzedawca prezentuje Towary należące w szczególności do następujących kategorii: Harfy Kryształowe
  3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu z wykorzystaniem sieci Internet.
  4. Najpóźniej z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli związania się Umową Sprzedaży (poprzez złożenie zamówienia), Sprzedawca przekaże Użytkownikowi za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu informacje o głównych cechach Towarów; informacje o oferowanych przez Sprzedawcę Towarach, ich szczegółowe opisy określające ich główne cechy zamieszczone są pod każdym z Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu.
  5. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodny z prawem, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem praw i dóbr osobistych innych osób. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

II. Sposoby komunikacji

  1. Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi kontakt ze Sprzedawcą w następujący sposób:
  • wysyłając korespondencję na adres: Tadeusza Kościuszki 16/2, 81-704 Sopot,
  • wysyłając wiadomość e-mail na adres: hello@sacredforest.pl,
  • pod następującym numerem telefonu Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Sacred Forest: +48 785 191 901. Opłata za jedno połączenie jest zgodna z taryfą operatora.
  1. Użytkownik może kierować zapytania do Sprzedawcy bezpośrednio za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu. W tym celu Użytkownik wybiera formularz kontaktowy na Stronie Internetowej Sklepu, wprowadza wymagane dane umożliwiające Sprzedawcy udzielenie odpowiedzi w odpowiednich polach formularza zapytania oraz zaznacza wymagane pola.
  2. W związku z realizacją złożonego zamówienia, w tym koniecznością doprecyzowania szczegółów złożonego zamówienia, Sprzedawca może kontaktować się z Użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, przy czym to ostatnie możliwe jest wyłącznie w przypadku podania przez Użytkownika numeru telefonu kontaktowego.

III. Ostateczna kwota do zapłaty.

  1. Ceny Towarów na Stronie Internetowej Sklepu podawane są w EUR, USD i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ale nie zawierają Kosztów Dostawy Towaru.
  2. Koszty Dostawy Towaru obejmują m.in. opłaty za usługi pocztowe i są uzależnione od wybranej przez Klienta formy płatności oraz wartości Ceny Towaru w złożonym zamówieniu.
  3. Ostateczna kwota do zapłaty za złożone zamówienie obejmuje Cenę Towarów oraz Koszty Dostawy Towarów.
  4. Użytkownik zostanie poinformowany o ostatecznej kwocie do zapłaty na Stronie Internetowej Sklepu podczas składania Zamówienia, a także bezpośrednio przed i po potwierdzeniu i złożeniu Zamówienia. Są to całkowite koszty do zapłaty przez Użytkownika, w tym obowiązujące podatki. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie wskazana w wiadomości potwierdzającej otrzymanie zamówienia.
  5. Ostateczna kwota do zapłaty wskazana w sposób przewidziany w punkcie 4 nie ulega zmianie.

IV. Konto użytkownika.

  1. Sprzedawca świadczy usługi umożliwiające Użytkownikowi utworzenie Konta Użytkownika na Stronie Internetowej Sklepu. Za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rejestracja i prowadzenie są bezpłatne.
  2. Rejestracja Konta Użytkownika jest dobrowolna, w szczególności Użytkownik może przeglądać ofertę Sklepu Internetowego i składać zamówienia bez rejestracji Konta Użytkownika.
  3. W celu założenia Konta Użytkownika na Stronie Internetowej Sklepu Użytkownik powinien:
  • Kliknij przycisk "Zaloguj się" znajdujący się na górnym pasku,
  • Kliknij przycisk "Utwórz konto", który przekieruje do widoku tworzenia konta,
  • wprowadzić wymagane dane w odpowiednich polach formularza rejestracyjnego, tj. imię, nazwisko i adres e-mail; zaznaczyć pole wyboru oznaczające potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Regulaminu Sklepu, a następnie nacisnąć przycisk "Załóż konto" w widoku tworzenia konta.
  1. Po dokonaniu rejestracji przez Użytkownika, Sprzedawca niezwłocznie prześle na adres korespondencyjny Użytkownika podany podczas rejestracji wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację Konta Użytkownika.
  2. Z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika, przy czym usługi te świadczone są nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  3. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia wyłącznie z ważnych przyczyn polegających na uporczywym naruszaniu przez Użytkownika obowiązków przewidzianych w pkt I 5 Regulaminu, w przypadku uprzedniego wezwania Użytkownika przez Sprzedawcę do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem dodatkowego 14-dniowego terminu i bezskutecznego upływu tego terminu.
  4. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać złożone przez Sprzedawcę na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
  5. Użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika w każdym czasie, bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w szczególności poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres: hello@sacredforest.pl z żądaniem usunięcia Konta i wskazaniem adresu poczty elektronicznej (e-mail) zarejestrowanego w Sklepie.
  6. Wygaśnięcie umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika skutkuje zablokowaniem i usunięciem Konta Użytkownika, co pozostaje bez wpływu na prawa Użytkownika nabyte przed wygaśnięciem umowy.
  7. Sprzedawca informuje, że w zakresie zmian umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika zastosowanie mają postanowienia Rozdziału XIII Regulaminu. 
  8. Ponadto, w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 11 powyżej, Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany lub od dnia powiadomienia Użytkownika o zmianie, jeżeli powiadomienie zostało przekazane Użytkownikowi później niż sama zmiana. 

IVa. Biuletyn informacyjny

  1. W ramach usługi Newsletter Sacred Forest przesyła na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (e-mail) informacje w formie wiadomości e-mail, zwanej dalej "Newsletterem". Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  2. Newsletter będzie zawierał informacje o ofercie produktowej marki Sacred Forest, nowych kolekcjach, aktualnych promocjach oraz inne wiadomości dotyczące marki Sacred Forest i oferowanych przez nią produktów, w tym opinie, informacje prasowe, linki do zaprzyjaźnionych stron internetowych marki Sacred Forest.
  3. Każdy biuletyn zawiera:
  • informacja o Sacred Forest z siedzibą w Sopocie jako nadawcy Newslettera;
  • Wypełnione pole "Temat", określające treść biuletynu;
  • informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter lub o zmianie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika, na który wysyłany jest Newsletter.
  1. Korzystanie z usługi Newslettera uzależnione jest od posiadania przez Użytkownika komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet oraz od posiadania przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Użytkownik może zamówić usługę Newslettera wykonując następujące czynności rejestracyjne na stronie https://sacredforest.pl, w polu "NEWSLETTER":
  • wpisanie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika w formularzu udostępnionym na stronie internetowej;
  • wyrażenie zgody na otrzymywanie Newsletterów oraz zaznaczenie check-boxa oznaczającego potwierdzenie, że Użytkownik zapoznał się i zaakceptował Regulamin Sklepu;
  • naciśnięcie (kliknięcie) przycisku "Subskrybuj";
  • kliknięcie linku potwierdzającego rejestrację, dostarczonego w wysłanej wiadomości elektronicznej z "Potwierdzeniem subskrypcji newslettera" w temacie wiadomości.
  1. Naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego rejestrację powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika będzie wykorzystywany do wysyłania na niego Newsletterów.
  2. Podanie przez Użytkownika podczas rejestracji adresu poczty elektronicznej (e-mail) jest niezbędne do świadczenia usługi Newslettera.
  3. Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić podany uprzednio adres poczty elektronicznej (e-mail), na który wysyłany jest Newsletter, rezygnując z uprzednio świadczonej usługi Newslettera poprzez naciśnięcie (kliknięcie) linku "Wypisz się z Newslettera" znajdującego się w stopce każdego Newslettera, a następnie ponownie zamówić usługę Newslettera poprzez dokonanie czynności rejestracyjnych opisanych szczegółowo w pkt 6 powyżej, podając nowy adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika w formularzu dostępnym na stronie https://www.sacredforest.pl, w polu "NEWSLETTER".
  4. Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów zrezygnować z usługi Newslettera, w szczególności za pośrednictwem :
  • kliknięcie linku "Wypisz się z Newslettera" znajdującego się w stopce każdego Newslettera,
  • odznaczenie pola "Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej w postaci NEWSLETTERA zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego na podany przeze mnie adres e-mail. Mam prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem" w Panelu Użytkownika, a następnie naciśnięcie (kliknięcie) przycisku "Zapisz zmiany",
  • przesłanie Sacred Forest oświadczenia woli o rezygnacji z usługi Newslettera za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres hello@sacredforest.pl
  1. W ramach świadczenia usługi Newsletter Użytkownik nie będzie dostarczał ani przekazywał treści o charakterze bezprawnym.

IVb. Inne formy.

  1. Sprzedawca może również udostępniać Użytkownikowi za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu inne formularze, które mogą być w szczególności wykorzystywane przez Użytkownika do polecania Sklepu lub towarów oferowanych w Sklepie innym użytkownikom Internetu, a także do brania udziału w konkursach i promocjach organizowanych przez Sprzedawcę.
  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną związana z korzystaniem z określonego formularza zostaje zawarta z chwilą skorzystania z tego formularza przez Użytkownika. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu automatycznie i niezwłocznie każdorazowo po skorzystaniu przez Użytkownika z formularza. Sprzedawca może wprowadzić dodatkowy regulamin określający zasady korzystania z określonych formularzy, który zostanie przekazany Użytkownikowi do zapoznania się i akceptacji przed faktycznym skorzystaniem z takiego formularza.

V. Sposoby składania zamówień.

  1. Użytkownik może dokonać zakupu Towarów oferowanych przez Sklep poprzez złożenie zamówienia:
  • bezpośrednio na Stronie Internetowej Sklepu (dobrowolnie zakładając Konto Użytkownika lub bez jego zakładania) i kończąc procedurę zamówienia,
  • wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@sacredforest.pl, zawierającej wszelkie istotne z punktu widzenia realizacji zamówienia informacje o Towarach, tj. nazwy katalogów, ilość zamawianych Towarów, sposób płatności, sposób i miejsce dostawy Towarów oraz następujące dane: imię, nazwisko, adres, na który ma nastąpić dostawa zamówionych Towarów, adres e-mail, numer telefonu. 
  •  
  • 2. W celu złożenia zamówienia bezpośrednio na Stronie Internetowej Sklepu, Użytkownik powinien:
  • sfinalizowania zamówienia poprzez skorzystanie z koszyka (kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka"). Użytkownik wybiera Towary zgodnie z ich opisem i ceną oraz dodaje je do koszyka;
  • kliknąć przycisk "Przejdź do kasy" po przejściu do widoku "Twój koszyk" i wybraniu liczby Towarów,
  • wprowadź wymagane dane w odpowiednich polach formularza zamówienia, wybierz metodę dostawy i kliknij przycisk "Przejdź do płatności" po przejściu do widoku "Dostawa",
  • wybrać metodę płatności, a w każdym przypadku zaznaczyć wymagane pola wyboru i kliknąć przycisk "Zamów i zapłać" lub dowolny przycisk zawierający frazę równoważną "zamów z obowiązkiem zapłaty" po przejściu do przycisku "Podsumowanie i płatność", co należy interpretować jako złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  1. Zamówienia będą realizowane w kolejności ich składania.
  2. Złożenie zamówienia przez Użytkownika jest interpretowane jako złożenie Sprzedającemu propozycji zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

VI. Przekazanie potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży Towarów

  1. Po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, Sprzedawca prześle na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej wiadomość elektroniczną potwierdzającą otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy.
  2. Umowa sprzedaży Towarów pomiędzy Użytkownikiem jako Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez niego powyższej wiadomości elektronicznej.
  3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości elektronicznej zawierającej załączniki w postaci niniejszego Regulaminu, pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

VII. Płatności.

  1. Sprzedający zapewnia następujące metody płatności za Towary:
  • za pośrednictwem bezpiecznej platformy płatności online, w którym to przypadku Użytkownik zapłaci za zakupione Towary z góry, przed realizacją zamówienia (tzw. przedpłata).
  1. Towary zamówione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
  2. Sprzedawca przystępuje do realizacji złożonego zamówienia niezwłocznie po przesłaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia, a w przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności, po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy całej wartości Ceny Towaru oraz Kosztów Dostawy Towaru.
  3. Czas realizacji złożonego zamówienia obejmuje okres, w którym Sprzedawca kompletuje zamówione Towary i przygotowuje je do wysyłki.
  4. Termin realizacji złożonego zamówienia wynosi 14 dni roboczych i rozpoczyna się z chwilą przystąpienia przez Sprzedawcę do jego realizacji, a kończy z chwilą nadania przez Sprzedawcę przesyłki w podmiocie świadczącym usługi pocztowe, o którym mowa w ust. 2.
  5. Do czasu realizacji złożonego zamówienia wlicza się czas dostawy Towaru obejmujący okres od momentu nadania przesyłki do podmiotu świadczącego usługi pocztowe przez Sprzedawcę do momentu doręczenia przesyłki Klientowi przez ten podmiot.
  6. Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik udziela Sprzedawcy zgody na posługiwanie się przez Sprzedawcę w stosunku do Użytkownika e-fakturami, w tym na przesyłanie (udostępnianie) Użytkownikowi e-faktur wystawianych przez Sprzedawcę w formacie pliku PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Użytkownika podany przez Użytkownika w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza na Stronie Internetowej Sklepu (formularza przy zakładaniu Konta Użytkownika lub formularza przy składaniu zamówienia).

VIII. Prawo do odstąpienia od umowy.

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, zawierającym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy, które poniesie Konsument w przypadku odstąpienia od umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy dostępne są pod następującymi linkami: 1. Informacje o prawie odstąpienia od umowy,

IX. Procedura rozpatrywania reklamacji.

  1. Sprzedający jest zobowiązany do wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady Towaru na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru lub usługi z umową na zasadach określonych w przepisach:
  • w przypadku gdy Klientem jest Konsument, określone w szczególności w art. 43a i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
  • w przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, określone w szczególności w art. 556 i nast. 556 i nast. kodeksu cywilnego.
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z umową na zasadach określonych w przepisach prawa, w których Klient jest Konsumentem, w szczególności w art. 43k i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolny sposób dostatecznie ujawniający jego wolę.
  3. Aby to ułatwić, Sprzedawca:
  • zaleca, aby reklamacja zawierała w szczególności następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer rachunku bankowego, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), numer telefonu, formę rekompensaty, numer zamówienia, a także informację, jakie konkretnie Towary są reklamowane i z jakiego powodu,
  • informuje Klienta o możliwości skorzystania z przykładowej procedury reklamacyjnej opisanej na Stronie Internetowej Sklepu, w stopce bloku "Obsługa Klienta": "Reklamacje".

Klient nie jest zobowiązany do stosowania lub przestrzegania powyższych zaleceń Sprzedawcy lub procedury zgłaszania reklamacji opisanej na Stronie Internetowej Sklepu, a ich niestosowanie nie ma wpływu na skuteczność składanych reklamacji niezależnie od zalecanego opisu reklamacji.

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną można składać w szczególności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@sacredforest.pl.
  2. Sprzedawca rozpatruje każdą reklamację i wypowiada się co do niej, udzielając niezwłocznie odpowiedzi określającej sposób jej załatwienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie powiadomiony w sposób przewidziany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  3. W przypadku stwierdzenia braków w złożonej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich usunięcia zgodnie z danymi kontaktowymi Klienta wskazanymi w reklamacji.

X. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca.

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty Sklepu, niezbędne jest urządzenie końcowe Użytkownika z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub Apple Safari.
  2. Ponadto, w celu składania zamówień, Użytkownik musi posiadać aktywne konto e-mail.

XI. Ochrona danych osobowych

1 Szczegółowe zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także plików cookies reguluje Polityka prywatności.

XII. Pozasądowe metody rozpatrywania skarg i wnoszenia roszczeń

  1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów, takich jak w szczególności rzecznicy konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których wykaz znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http: //www.uokik.gov.pl/.
  2. Podmiotem uprawnionym właściwym ze względu na adres siedziby Sprzedawcy w rozumieniu art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest (zgodnie z wykazem udostępnionym na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php) Inspekcja Handlowa - Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie. Adres strony internetowej uprawnionego podmiotu jest następujący: www.krakow.wiih.gov.pl.
  3. Platforma internetowa do rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami w UE (platforma ODR) jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR to interaktywna i wielojęzyczna strona internetowa z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców poszukujących pozasądowego rozstrzygnięcia sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.

XIII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest udostępniony na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem https://sacredforest.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczenia ani wyłączenia jakichkolwiek praw Użytkowników przysługujących im na mocy przepisów prawa. Sprzedawca respektuje wszelkie prawa Użytkowników wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn obejmujących:
  • zmiany w prawie
  • w szczególności ze względów organizacyjnych:
    • zmiany w zakresie działalności prowadzonej przez Sprzedawcę, polegające na zmianie jej profilu, zmianie zakresu oferty Towarów, wprowadzeniu nowych usług lub funkcjonalności (w tym związane z zawieraniem i rozwiązywaniem umów i porozumień),
    • zmiany: danych kontaktowych, nazwy lub formy prawnej Sprzedawcy,
    • zmiany w zakresie metod płatności,
    • zmiany w metodach dostawy Towarów,
    • inne zmiany techniczne związane z funkcjonowaniem Sklepu.
  1. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany poprzez informację udostępnioną na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem https://sacredforest.pl.
  2. Regulamin Sklepu Internetowego obowiązuje od dnia 04.05.2023 r., z zastrzeżeniem, że niniejsza wersja Regulaminu została opublikowana w dniu 04.05.2023 r.