REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SACRED FOREST
DEFINICJE:
- Sprzedawca - spółka działająca pod firmą Sewer Niedźwiecki Sacred Forest z siedzibą w Sopocie (ul. Tadeusza Kościuszki 16/2, 81-704 Sopot) NIP 5851500774, REGON 525022819, Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Sacred Forest tel. +48 785 191 901 (opłata wg cennika operatora), adres poczty elektronicznej: hello@sacredforest.pl.
- Sklep - sklep internetowy Sacred Forest dostępny pod adresem https://sacredforest.pl, prowadzony przez Sprzedawcę będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca: udostępnia Użytkownikom funkcjonalności i usługi Sklepu; nakłania do zawierania umów sprzedaży Towarów na odległość; umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z Towarami oferowanymi przez Sklep. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca udostępnia odpowiednie narzędzia systemowe, teleinformatyczne i technologiczne umożliwiające świadczenie powyższych usług.
- Strona internetowa sklepu dostępna pod adresem https://www.sacredforest.pl.
- Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady zawierania umów sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep, zasady ich wykonywania oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z funkcjonalności Sklepu.
- Klient - Użytkownik, który zawarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Konsument - Użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierający umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- Konto Użytkownika - indywidualny panel każdego Użytkownika aktywowany w związku z tym przez Sprzedawcę (po rejestracji Użytkownika i zawarciu umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika), przechowujący dane podane przez Użytkownika przy rejestracji Konta Użytkownika, przy czym założenie Konta Użytkownika nie jest wymagane do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania oferty Sklepu i składania zamówień.
- Towary - oferowane przez Sklep rzeczy ruchome mogące stanowić przedmiot umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Newsletter - usługa udostępniana przez Sprzedawcę polegająca na dostarczaniu informacji handlowych, w szczególności dotyczących oferowanych produktów i usług w formie wiadomości elektronicznych (e-mail), za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
I. Postanowienia wstępne.
- Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w tym środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych przesyłanych przez Internet, w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie.
- Na Stronie Internetowej Sklepu Sprzedawca prezentuje Towary należące w szczególności do następujących kategorii: Harfy Kryształowe
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu z wykorzystaniem sieci Internet.
- Najpóźniej z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli związania się Umową Sprzedaży (poprzez złożenie zamówienia), Sprzedawca przekaże Użytkownikowi za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu informacje o głównych cechach Towarów; informacje o oferowanych przez Sprzedawcę Towarach, ich szczegółowe opisy określające ich główne cechy zamieszczone są pod każdym z Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodny z prawem, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem praw i dóbr osobistych innych osób. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
II. Sposoby komunikacji
- Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi kontakt ze Sprzedawcą w następujący sposób:
- wysyłając korespondencję na adres: Tadeusza Kościuszki 16/2, 81-704 Sopot,
- wysyłając wiadomość e-mail na adres: hello@sacredforest.pl,
- pod następującym numerem telefonu Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Sacred Forest: +48 785 191 901. Opłata za jedno połączenie jest zgodna z taryfą operatora.
- Użytkownik może kierować zapytania do Sprzedawcy bezpośrednio za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu. W tym celu Użytkownik wybiera formularz kontaktowy na Stronie Internetowej Sklepu, wprowadza wymagane dane umożliwiające Sprzedawcy udzielenie odpowiedzi w odpowiednich polach formularza zapytania oraz zaznacza wymagane pola.
- W związku z realizacją złożonego zamówienia, w tym koniecznością doprecyzowania szczegółów złożonego zamówienia, Sprzedawca może kontaktować się z Użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, przy czym to ostatnie możliwe jest wyłącznie w przypadku podania przez Użytkownika numeru telefonu kontaktowego.
III. Ostateczna kwota do zapłaty.
- Ceny Towarów na Stronie Internetowej Sklepu podawane są w EUR, USD i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ale nie zawierają Kosztów Dostawy Towaru.
- Koszty Dostawy Towaru obejmują m.in. opłaty za usługi pocztowe i są uzależnione od wybranej przez Klienta formy płatności oraz wartości Ceny Towaru w złożonym zamówieniu.
- Ostateczna kwota do zapłaty za złożone zamówienie obejmuje Cenę Towarów oraz Koszty Dostawy Towarów.
- Użytkownik zostanie poinformowany o ostatecznej kwocie do zapłaty na Stronie Internetowej Sklepu podczas składania Zamówienia, a także bezpośrednio przed i po potwierdzeniu i złożeniu Zamówienia. Są to całkowite koszty do zapłaty przez Użytkownika, w tym obowiązujące podatki. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie wskazana w wiadomości potwierdzającej otrzymanie zamówienia.
- Ostateczna kwota do zapłaty wskazana w sposób przewidziany w punkcie 4 nie ulega zmianie.
IV. Konto użytkownika.
- Sprzedawca świadczy usługi umożliwiające Użytkownikowi utworzenie Konta Użytkownika na Stronie Internetowej Sklepu. Za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rejestracja i prowadzenie są bezpłatne.
- Rejestracja Konta Użytkownika jest dobrowolna, w szczególności Użytkownik może przeglądać ofertę Sklepu Internetowego i składać zamówienia bez rejestracji Konta Użytkownika.
- W celu założenia Konta Użytkownika na Stronie Internetowej Sklepu Użytkownik powinien:
- Kliknij przycisk "Zaloguj się" znajdujący się na górnym pasku,
- Kliknij przycisk "Utwórz konto", który przekieruje do widoku tworzenia konta,
- wprowadzić wymagane dane w odpowiednich polach formularza rejestracyjnego, tj. imię, nazwisko i adres e-mail; zaznaczyć pole wyboru oznaczające potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Regulaminu Sklepu, a następnie nacisnąć przycisk "Załóż konto" w widoku tworzenia konta.
- Po dokonaniu rejestracji przez Użytkownika, Sprzedawca niezwłocznie prześle na adres korespondencyjny Użytkownika podany podczas rejestracji wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację Konta Użytkownika.
- Z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika, przy czym usługi te świadczone są nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia wyłącznie z ważnych przyczyn polegających na uporczywym naruszaniu przez Użytkownika obowiązków przewidzianych w pkt I 5 Regulaminu, w przypadku uprzedniego wezwania Użytkownika przez Sprzedawcę do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem dodatkowego 14-dniowego terminu i bezskutecznego upływu tego terminu.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać złożone przez Sprzedawcę na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
- Użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika w każdym czasie, bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w szczególności poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres: hello@sacredforest.pl z żądaniem usunięcia Konta i wskazaniem adresu poczty elektronicznej (e-mail) zarejestrowanego w Sklepie.
- Wygaśnięcie umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika skutkuje zablokowaniem i usunięciem Konta Użytkownika, co pozostaje bez wpływu na prawa Użytkownika nabyte przed wygaśnięciem umowy.
- Sprzedawca informuje, że w zakresie zmian umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika zastosowanie mają postanowienia Rozdziału XIII Regulaminu.
- Ponadto, w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 11 powyżej, Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany lub od dnia powiadomienia Użytkownika o zmianie, jeżeli powiadomienie zostało przekazane Użytkownikowi później niż sama zmiana.
IVa. Biuletyn informacyjny
- W ramach usługi Newsletter Sacred Forest przesyła na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (e-mail) informacje w formie wiadomości e-mail, zwanej dalej "Newsletterem". Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Newsletter będzie zawierał informacje o ofercie produktowej marki Sacred Forest, nowych kolekcjach, aktualnych promocjach oraz inne wiadomości dotyczące marki Sacred Forest i oferowanych przez nią produktów, w tym opinie, informacje prasowe, linki do zaprzyjaźnionych stron internetowych marki Sacred Forest.
- Każdy biuletyn zawiera:
- informacja o Sacred Forest z siedzibą w Sopocie jako nadawcy Newslettera;
- Wypełnione pole "Temat", określające treść biuletynu;
- informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter lub o zmianie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika, na który wysyłany jest Newsletter.
- Korzystanie z usługi Newslettera uzależnione jest od posiadania przez Użytkownika komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet oraz od posiadania przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Użytkownik może zamówić usługę Newslettera wykonując następujące czynności rejestracyjne na stronie https://sacredforest.pl, w polu "NEWSLETTER":
- wpisanie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika w formularzu udostępnionym na stronie internetowej;
- wyrażenie zgody na otrzymywanie Newsletterów oraz zaznaczenie check-boxa oznaczającego potwierdzenie, że Użytkownik zapoznał się i zaakceptował Regulamin Sklepu;
- naciśnięcie (kliknięcie) przycisku "Subskrybuj";
- kliknięcie linku potwierdzającego rejestrację, dostarczonego w wysłanej wiadomości elektronicznej z "Potwierdzeniem subskrypcji newslettera" w temacie wiadomości.
- Naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego rejestrację powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika będzie wykorzystywany do wysyłania na niego Newsletterów.
- Podanie przez Użytkownika podczas rejestracji adresu poczty elektronicznej (e-mail) jest niezbędne do świadczenia usługi Newslettera.
- Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić podany uprzednio adres poczty elektronicznej (e-mail), na który wysyłany jest Newsletter, rezygnując z uprzednio świadczonej usługi Newslettera poprzez naciśnięcie (kliknięcie) linku "Wypisz się z Newslettera" znajdującego się w stopce każdego Newslettera, a następnie ponownie zamówić usługę Newslettera poprzez dokonanie czynności rejestracyjnych opisanych szczegółowo w pkt 6 powyżej, podając nowy adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika w formularzu dostępnym na stronie https://www.sacredforest.pl, w polu "NEWSLETTER".
- Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów zrezygnować z usługi Newslettera, w szczególności za pośrednictwem :
- kliknięcie linku "Wypisz się z Newslettera" znajdującego się w stopce każdego Newslettera,
- odznaczenie pola "Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej w postaci NEWSLETTERA zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego na podany przeze mnie adres e-mail. Mam prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem" w Panelu Użytkownika, a następnie naciśnięcie (kliknięcie) przycisku "Zapisz zmiany",
- przesłanie Sacred Forest oświadczenia woli o rezygnacji z usługi Newslettera za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres hello@sacredforest.pl
- W ramach świadczenia usługi Newsletter Użytkownik nie będzie dostarczał ani przekazywał treści o charakterze bezprawnym.
IVb. Inne formy.
- Sprzedawca może również udostępniać Użytkownikowi za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu inne formularze, które mogą być w szczególności wykorzystywane przez Użytkownika do polecania Sklepu lub towarów oferowanych w Sklepie innym użytkownikom Internetu, a także do brania udziału w konkursach i promocjach organizowanych przez Sprzedawcę.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną związana z korzystaniem z określonego formularza zostaje zawarta z chwilą skorzystania z tego formularza przez Użytkownika. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu automatycznie i niezwłocznie każdorazowo po skorzystaniu przez Użytkownika z formularza. Sprzedawca może wprowadzić dodatkowy regulamin określający zasady korzystania z określonych formularzy, który zostanie przekazany Użytkownikowi do zapoznania się i akceptacji przed faktycznym skorzystaniem z takiego formularza.
V. Sposoby składania zamówień.
- Użytkownik może dokonać zakupu Towarów oferowanych przez Sklep poprzez złożenie zamówienia:
- bezpośrednio na Stronie Internetowej Sklepu (dobrowolnie zakładając Konto Użytkownika lub bez jego zakładania) i kończąc procedurę zamówienia,
- wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@sacredforest.pl, zawierającej wszelkie istotne z punktu widzenia realizacji zamówienia informacje o Towarach, tj. nazwy katalogów, ilość zamawianych Towarów, sposób płatności, sposób i miejsce dostawy Towarów oraz następujące dane: imię, nazwisko, adres, na który ma nastąpić dostawa zamówionych Towarów, adres e-mail, numer telefonu.
- 2. W celu złożenia zamówienia bezpośrednio na Stronie Internetowej Sklepu, Użytkownik powinien:
- sfinalizowania zamówienia poprzez skorzystanie z koszyka (kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka"). Użytkownik wybiera Towary zgodnie z ich opisem i ceną oraz dodaje je do koszyka;
- kliknąć przycisk "Przejdź do kasy" po przejściu do widoku "Twój koszyk" i wybraniu liczby Towarów,
- wprowadź wymagane dane w odpowiednich polach formularza zamówienia, wybierz metodę dostawy i kliknij przycisk "Przejdź do płatności" po przejściu do widoku "Dostawa",
- wybrać metodę płatności, a w każdym przypadku zaznaczyć wymagane pola wyboru i kliknąć przycisk "Zamów i zapłać" lub dowolny przycisk zawierający frazę równoważną "zamów z obowiązkiem zapłaty" po przejściu do przycisku "Podsumowanie i płatność", co należy interpretować jako złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
- Zamówienia będą realizowane w kolejności ich składania.
- Złożenie zamówienia przez Użytkownika jest interpretowane jako złożenie Sprzedającemu propozycji zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
VI. Przekazanie potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży Towarów
- Po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, Sprzedawca prześle na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej wiadomość elektroniczną potwierdzającą otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy.
- Umowa sprzedaży Towarów pomiędzy Użytkownikiem jako Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez niego powyższej wiadomości elektronicznej.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości elektronicznej zawierającej załączniki w postaci niniejszego Regulaminu, pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
VII. Płatności.
- Sprzedający zapewnia następujące metody płatności za Towary:
- za pośrednictwem bezpiecznej platformy płatności online, w którym to przypadku Użytkownik zapłaci za zakupione Towary z góry, przed realizacją zamówienia (tzw. przedpłata).
- Towary zamówione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
- Sprzedawca przystępuje do realizacji złożonego zamówienia niezwłocznie po przesłaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia, a w przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności, po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy całej wartości Ceny Towaru oraz Kosztów Dostawy Towaru.
- Czas realizacji złożonego zamówienia obejmuje okres, w którym Sprzedawca kompletuje zamówione Towary i przygotowuje je do wysyłki.
- Termin realizacji złożonego zamówienia wynosi 14 dni roboczych i rozpoczyna się z chwilą przystąpienia przez Sprzedawcę do jego realizacji, a kończy z chwilą nadania przez Sprzedawcę przesyłki w podmiocie świadczącym usługi pocztowe, o którym mowa w ust. 2.
- Do czasu realizacji złożonego zamówienia wlicza się czas dostawy Towaru obejmujący okres od momentu nadania przesyłki do podmiotu świadczącego usługi pocztowe przez Sprzedawcę do momentu doręczenia przesyłki Klientowi przez ten podmiot.
- Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik udziela Sprzedawcy zgody na posługiwanie się przez Sprzedawcę w stosunku do Użytkownika e-fakturami, w tym na przesyłanie (udostępnianie) Użytkownikowi e-faktur wystawianych przez Sprzedawcę w formacie pliku PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Użytkownika podany przez Użytkownika w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza na Stronie Internetowej Sklepu (formularza przy zakładaniu Konta Użytkownika lub formularza przy składaniu zamówienia).
VIII. Prawo do odstąpienia od umowy.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, zawierającym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy, które poniesie Konsument w przypadku odstąpienia od umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy dostępne są pod następującymi linkami: 1. Informacje o prawie odstąpienia od umowy,
IX. Procedura rozpatrywania reklamacji.
- Sprzedający jest zobowiązany do wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady Towaru na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru lub usługi z umową na zasadach określonych w przepisach:
- w przypadku gdy Klientem jest Konsument, określone w szczególności w art. 43a i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- w przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, określone w szczególności w art. 556 i nast. 556 i nast. kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z umową na zasadach określonych w przepisach prawa, w których Klient jest Konsumentem, w szczególności w art. 43k i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolny sposób dostatecznie ujawniający jego wolę.
- Aby to ułatwić, Sprzedawca:
- zaleca, aby reklamacja zawierała w szczególności następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer rachunku bankowego, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), numer telefonu, formę rekompensaty, numer zamówienia, a także informację, jakie konkretnie Towary są reklamowane i z jakiego powodu,
- informuje Klienta o możliwości skorzystania z przykładowej procedury reklamacyjnej opisanej na Stronie Internetowej Sklepu, w stopce bloku "Obsługa Klienta": "Reklamacje".
Klient nie jest zobowiązany do stosowania lub przestrzegania powyższych zaleceń Sprzedawcy lub procedury zgłaszania reklamacji opisanej na Stronie Internetowej Sklepu, a ich niestosowanie nie ma wpływu na skuteczność składanych reklamacji niezależnie od zalecanego opisu reklamacji.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną można składać w szczególności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@sacredforest.pl.
- Sprzedawca rozpatruje każdą reklamację i wypowiada się co do niej, udzielając niezwłocznie odpowiedzi określającej sposób jej załatwienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie powiadomiony w sposób przewidziany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W przypadku stwierdzenia braków w złożonej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich usunięcia zgodnie z danymi kontaktowymi Klienta wskazanymi w reklamacji.
X. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty Sklepu, niezbędne jest urządzenie końcowe Użytkownika z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub Apple Safari.
- Ponadto, w celu składania zamówień, Użytkownik musi posiadać aktywne konto e-mail.
XI. Ochrona danych osobowych
1 Szczegółowe zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także plików cookies reguluje Polityka prywatności.
XII. Pozasądowe metody rozpatrywania skarg i wnoszenia roszczeń
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów, takich jak w szczególności rzecznicy konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których wykaz znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http: //www.uokik.gov.pl/.
- Podmiotem uprawnionym właściwym ze względu na adres siedziby Sprzedawcy w rozumieniu art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest (zgodnie z wykazem udostępnionym na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php) Inspekcja Handlowa - Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie. Adres strony internetowej uprawnionego podmiotu jest następujący: www.krakow.wiih.gov.pl.
- Platforma internetowa do rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami w UE (platforma ODR) jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR to interaktywna i wielojęzyczna strona internetowa z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców poszukujących pozasądowego rozstrzygnięcia sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.
XIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin jest udostępniony na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem https://sacredforest.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczenia ani wyłączenia jakichkolwiek praw Użytkowników przysługujących im na mocy przepisów prawa. Sprzedawca respektuje wszelkie prawa Użytkowników wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn obejmujących:
- zmiany w prawie
- w szczególności ze względów organizacyjnych:
- zmiany w zakresie działalności prowadzonej przez Sprzedawcę, polegające na zmianie jej profilu, zmianie zakresu oferty Towarów, wprowadzeniu nowych usług lub funkcjonalności (w tym związane z zawieraniem i rozwiązywaniem umów i porozumień),
- zmiany: danych kontaktowych, nazwy lub formy prawnej Sprzedawcy,
- zmiany w zakresie metod płatności,
- zmiany w metodach dostawy Towarów,
- inne zmiany techniczne związane z funkcjonowaniem Sklepu.
- O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany poprzez informację udostępnioną na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem https://sacredforest.pl.
- Regulamin Sklepu Internetowego obowiązuje od dnia 04.05.2023 r., z zastrzeżeniem, że niniejsza wersja Regulaminu została opublikowana w dniu 04.05.2023 r.